Uporabnike vseh sistemov za oskrbo s pitno vodo v upravljanju Vodokomunalnih sistemov d.o.o. seznanjamo z načini in roki obveščanja glede skladnosti (oziroma neskladnosti) pitne vode, ki so določeni s Pravilnikom o pitni vodi (Ur. l. RS, št. 19/04 s spremembami – 9., 21., 22., 31. in 34. člen)
- Osebno: kratek dopis, ki se izroči uporabnikom hkrati s položnico ali neposredno v nabiralnik. V primeru enostanovanjskih objektov zadostuje samo osebni način obveščanja. Za manjšanje vodovodne sisteme, ki imajo manj kot 100 odjemnih mest in so v našem upravljanju, se zaradi geografskih značilnosti posameznih sistemov namesto obveščanja preko radia, uporablja način obveščanja z dopisom posameznim uporabnikom.
- Če se ukrep omejitve ali prepovedi uporabe pitne vode izvaja več kot dva tedna, se lahko dnevno radijsko obveščanje po dveh tednih nadomesti s tedenskim obveščanjem. Uporabnike se obvesti tudi o prenehanju omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, izvajanja ukrepov oziroma dovoljenjem odstopanju.
- E-obvestila: Uporabniki se po želji vključijo na tak način obveščanja prek spletne strani vks-belaj.si
E-obvestila
S prijavo na e-OBVESTILA boste preko SMS-sporočila v najkrajšem možnem času obveščeni o morebitnih motnjah pri oskrbi s pitno vodo. Za prijavo, izpolnite obrazec na naši spletni strani www.vks-belaj.si. Storitev je brezplačna.
Kaj storimo, če sumimo, da voda ni pitna?
Za zagotavljanje skladnosti pitne vode na vsaki pipi vodovodnega omrežja je potrebno tudi sodelovanje uporabnikov, ki morajo redno vzdrževati svoje vodovodno omrežje. Inštitut za varovanje zdravja RS je pripravil priporočila lastnikom objektov za vzdrževanje hišnega vodovodnega omrežja, ki se nahajajo na njihovi spletni strani: http://www.jvz.si/
Za morebitna vprašanja smo vam na voljo na tel. 01- 7889 -219 ali 041-646-473, ter na e-naslovu Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..