• Dežurni telefon: 041 646 473

Vodokomunalni sistemi d.o.o.

Na podlagi 34. člena Odloka o oskrbi s pitno vodo (Ur. RS 119/07), 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12 in 109/12), 4. odstavka 21. člena Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Občini Velike Lašče (Uradno glasilo Občine Velike Lašče 1/14) ter 16. člena Statuta Občine Velike Lašče (Uradno glasilo Občine Velike Lašče 2/06-UPB in 6/13) je Občinski svet občine Velike Lašče na svoji 10. seji, dne 12. marca 2020 sprejelNa podlagi 34. člena Odloka o oskrbi s pitno vodo (Ur. RS 119/07), 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12 in 109/12), 4. odstavka 21. člena Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Občini Velike Lašče (Uradno glasilo Občine Velike Lašče 1/14) ter 16. člena Statuta Občine Velike Lašče (Uradno glasilo Občine Velike Lašče 2/06-UPB in 6/13) je Občinski svet občine Velike Lašče na svoji 10. seji, dne 12. marca 2020 sprejel SKLEP o določitvi višine subvencioniranja cene storitve obvezne občinske gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo in o cenah oskrbe s pitno vodo na območju občine Velike Lašče

Preberi več

V času epidemije COVID-19 je poraba vode v vrtcih in šolah zmanjšana ali prekinjena, zato lahko pride do zastajanja in dviga temperature vode v hišnem vodovodnem omrežju. Posledično tako v omrežju prihaja do razmnoževanja mikroorganizmov ali izločanja nevarnih snovi iz omrežja v pitno vodo, kar lahko predstavlja tveganje za zdravje.

Lastnikom in upravnikom objektov v javni uporabi (vzgojno-varstvene in izobraževalne ustanove, gostinski objekti, objekti za izvajanje higienske nege, poslovne stavbe…), priporočamo, da pred ponovnim odprtjem dejavnosti izvedejo spiranje HVO.

Izpiranje vodovodnega omrežja, se opravi tako, da se poveča pretok pitne vode v vodovodnem omrežju na vseh pipah v objektu za najmanj 15 minut oz. do stabilizacije temperature.

Priporočamo tudi, da naj voda na vsaki pipi, vsak dan pred prvo uporabo, teče vsaj 2 minuti (curek naj bo enakomeren, srednje jakosti, debeline svinčnika) oziroma toliko časa, da se temperatura vode na pipi ustal.

Predvsem je pomembno to, da se  točenje vode na pipi izvede tam, kjer se voda uporablja za pripravo napitkov za otroke – najpogosteje je to pipa v kuhinji!

Lastniki ali upravljavci javnih objektov se lahko pred izvajanjem omenjenih aktivnosti po nasvet obrnejo k upravljavcu sistema za oskrbo s pitno vodo.

Hvala za razumevanje

Ostanite zdravi!

Pitna voda iz javnega vodovodnega  sistema je tudi v času epidemije korona virusa SARS-CoV-2 zdravstveno ustrezna in varna za pitje ter umivanje, prav tako pa se virus ne prenaša s pitno vodo.

V podjetju izvajamo preventivne ukrepe pred širjenjem korona virusa, omejujemo gibanje na vodovodnih objektih, ter opravljamo samo nujna vzdrževalna dela na cevovodih in objektih s strani zdravih zaposlenih. Nadzor nad kakovostjo pitne vode poteka z vzorčenjem  preko NLZOH.

POPISOVANJE VODOMEROV

V skladu z veljavnimi Odloki o dobavi pitne vode, moramo vodomere za individualne uporabnike popisovati najmanj enkrat letno, za pravne osebe pa mesečno.

Popis vodomerov poteka v mesecu aprilu.

V vaseh Gradež nad 100 , Laporje, Poznikovo, Kijane in Stritarjeva ulica popis vodomerov izvajamo preko daljinskega odčitavanja, ki ga lahko izvedemo tudi v času epidemije korona virusa, saj dostop do vodomernega jaška ni potreben.

Ostale porabnike pitne vode v času epidemije korona virusa SARS-CoV-2 naprošamo, da nam do konca  meseca aprila sporočite stanje vodomera, v kolikor je to mogoče.

Stanje vodomera nam sporočite na:

  • telefonsko številko: 01/7889219 ali 041-646-473
  • e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • preko spletnega obrazca ki se nahaja na naši spletni strani (vks-belaj.si).

POMEMBNO ZA LASTNIKE POČITNIŠKIH HIŠ

Opažamo, da nekateri lastniki ob daljši  zapustitvi (odhodu) iz počitniških  hiš ne zaprejo vode v vodomernem jašku. Tako prihaja do okvare v objektu in posledično do nenadzorovanega iztekanja vode, kar povzroča težave ostalim uporabnikom in nam pri iskanju napake.

Prosimo, da ob zapustitvi (odhodu) zaprete vodo v vodomernem jašku in se izognete nepotrebnim stroškom!

Vsem uporabnikom se zahvaljujemo za razumevanje ter sodelovanje.

Ostanite zdravi!

Spletno mesto uporablja lastne analitične piškotke, da lahko spremljamo obiskanost in posledično prilagajamo in izboljšujemo vsebine. Več informacij o piškotkih najdete na tej povezavi.